Pavel Corutz - ŞCOALA SUCCESULUI

Emisiuna este difuzatã în fiecare sâmbã între orele 15:00 - 17:00
şi în reluare diminicã între orele 20:30 - 22:30, în reţelele
Dolce, RCS-RDS, UPC şi online pe site-ul www.6tv.ro.

Cautã pe acest site

în OK
Sociologia Comunicãrii
Autor(i): Simona Ştefãnescu
Anul apariţiei: 2010
Preţ: 40.00 lei
Cartea este în stoc.

Ca sociolog de profesie, autoarea face apel, in mod direct şi explicit, la principala caracteristică a scriiturii proprii domeniului: rigurozitatea abordării tematicii studiate. Spre deosebire de lucrările elaborate din perspectiva jurnalistică, de cele prezentate de practicienii domeniilor media, publicităţii sau relaţiilor publice, sau de volumele subsumate abordărilor "tradiţionaliste" filosofice, filologice sau ale ştiinţelor comunicării, volumul de faţă propune disciplinarea academică a "gândirii despre" comunicare la dublu nivel: teoretic şi metodologic. Apelul la bibliografia actuală este îmbinat, astfel, în mod fericit cu referirile critice şi exacte la teoriile "clasice" din domeniu, iar sub-domeniile de studiu ale sociologiei comunicării se reconstituie permanent în paginile volumului prin jocul constant dintre "nou" şi "vechi", spre beneficiul celui care citeşte textul ca atare.

Prin bogăţia informaţiei şi re-dispunerea ei în spirit interpretativ şi creativ, Simona Ştefănescu se dovedeşte în acest caz "un autor" în sensul veritabil al cuvântului, oferindu-ne nu numai o contribuţie de referinţă academică la studiul modern al sociologiei comunicării, ci şi un exemplu relevant de angajare în spaţiul real al abordării comunicării, conducandu-şi cu inteligenţă cititorul spre redescoperirea dintr-o perspectivă inovatoare a unui univers parţial cunoscut, parţial necunoscut - comunicarea în secolul 21.

Este vorba, astfel, de o lectură nu doar necesară (în sens normativ, imperativ), ci şi dezirabilă într-o contemporaneitate la care se poate aplică cu succes una dintre celebrele axiome ale Şcolii de la Palo Alto": "Non-comunicarea nu există".

Valentina Marinescu

CAPITOLUL 1 – NOŢIUNEA DE COMUNICARE, p. 15
CAPITOLUL 2 – STRUCTURA ŞI ELEMENTELE PROCESULUI DE COMUNICARE, p. 25
CAPITOLUL 3 – LIMBAJ ŞI COMUNICARE VERBALĂ. FUNCŢIILE COMUNICĂRII LINGVISTICE, p. 49
CAPITOLUL 4 – COMUNICAREA NON-VERBALĂ, p. 75
CAPITOLUL 5 – ŞCOALA DE LA PALO ALTO ŞI "AXIOMELE" COMUNICĂRII, p. 135
CAPITOLUL 6 – COMUNICAREA INTERPERSONALĂ, p. 141
CAPITOLUL 7 – COMUNICAREA ÎN GRUPURI ŞI ORGANIZAŢII, p. 155
CAPITOLUL 8 – COMUNICAREA DE MASĂ, p. 173
CAPITOLUL 9 – COMUNICAREA PUBLICĂ, p. 241
CAPITOLUL 10 – COMUNICAREA PUBLICITARĂ, p. 253
CAPITOLUL 11 – INFLUENŢAREA CA FENOMEN FUNDAMENTAL AL COMUNICĂRII. PROPAGANDA, PERSUASIUNEA ŞI MANIPULAREA, p. 277
BIBLIOGRAFIE, p. 351


Copyright © 2009, SOMALI Trans Cart - Toate drepturile rezervate. Contactaţi-ne pentru orice problemã de naturã tehnicã.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
INFO CONSUMATOR 0800.080.999